desember 19, 2014

Utsatt betaling flyreiser

Våre medlemmer reagerte på at ordningnen med utsatt betaling til etter at reisen er gjennomført hadde falt bort ved overgang til ny kredittkortleverandør. Etter at Ekofisk-Komiteen tok saken opp med bedriften er dette nå på plass igjen.

Følgende melding ble sendt fra Eurocard:

«Vi har fått en henvendelse fra vår kundeservice angående manglende Book Now Pay Later avtale på ConocoPhillips sin kortkonto hos Eurocard.

Vi beklager at denne tjenesten ikke fulgte med over under konverteringen fra DNB. Vi hadde heller ingen mulighet til å fange opp dette før du gjorde oss klar over feilen. Vi har nå lagt inn BNPL på deres avtale og kortkonto og tjenesten vil fungere fra og med i dag.
Vi håper at feilen ikke har skapt for mange problem for dere. Er det reiser som har blitt belastet for tidlig kan dere ta kontakt med vår kundeservice på mailto:kundeservice@eurocard.no eller tlf 21 01 53 20 og be om at betalingen utsettes til avreise på de personene det eventuelt gjelder».

Siste saker